menu close menu

Tehnici de masaj sportiv pe care le poti realiza singur

tehnici de masaj sportiv

 

Tehnici de masaj sportiv pe care le poti face singur acasa iti sunt prezentate in articolul de astazi pentru a te ajuta sa scapi cat mai rapid de durerile musculare asociate sportului. Pentru ca este benefic sa cunosti cateva tehnici de masaj sportiv, iti prezentam 5 exercitii usor de realizat, dar foarte eficiente, pe care le poti face singur acasa.

 

Un masaj sportiv consta intr-o serie complexa de tehnici de masaj, fiind destinat sportivilor sau persoanelor cu un stil de viata activ. Masajul sportiv ii ajuta sa isi relaxeze musculatura inainte sau dupa efort fizic, sau sa amelioreze durerile musculare aparute in urma activitatii fizice.

 

Avantajele de a-ti aplica singur un masaj sportiv sunt urmatoarele:

 

• Eficienta si rezultate rapide

 

• Economie de timp si bani – nu trebuie sa iti faci o programare la masaj

 

• Posibilitatea de a aplica aceste tehnici si altor persoane

 

• Autocunoasterea propriului corp si a nevoilor sale

 

In continuare, iti prezentam 5 tehnici usor de invatat care te vor ajuta sa iti relaxezi sau detensionezi anumite grupe musculare. In principiu, tehnicile de masaj sportiv implica mainile, insa unele exercitii necesita si alte accesorii, precum mingi de tenis sau o rola de masaj (foam roller).

 
 

Tehnici de masaj sportiv pe care le poti realiza singur

 

1. Masaj pentru coapse cu ajutorul unei role de masaj

Aceasta tehica de masaj sportiv este foarte simplu de realizat. Ai nevoie de o rola de masaj si de spatiu in care sa te poti intinde.

 

Fiind orientat cu fata catre sol, intinde-ti un picior in spate, asezandu-l peste rola de masaj, chiar deasupra genunchiului. Asaza-te pe coate, iar celalalt picior indoaie-l spre tine. Tot ce trebuie sa faci este sa te balansezi, inainte si inapoi pe rola de masaj, pe care o vei aduce la nivelul soldurilor.

 

Acest exercitiu se bazeaza pe implicarea propriei greutati corporale pentru a masa coapsa. Efectueaza exercitiul timp de 30 de secunde si muta-te pe celalalt picior.

 

tehnici de masaj sportiv

 

2. Masaj pentru coapse folosind mainile

O tehnica foarte eficienta pentru a relaxa muschii coapselor este si aceasta. Impreuneaza-ti degetele de la ambele maini creand forma unei bolti. In continuare, maseaza-ti coapsele pornind de la genunchi in sus cu ambele maini impreunate, strangand ferm palmele una spre alta la fiecare miscare de urcare, pana simti o senzatie de relaxare a tenisunii musculare.

 

tehnici de masaj sportiv

 

3. Masaj lateral pentru muschii coapselor

Cu ajutorul aceleiasi role de masaj vei realiza si acest exercitiu. Asaza-te in lateral, ca in imaginea de mai jos, si pozitioneaza-te cu partea exterioara a coapselor pe aceasta rola de masaj. Ruleaza-te pe toata lungimea coapsei cu ajutorul rolei, exact ca in exercitiul anterior.

 

tehnici de masaj sportiv

 

4. Masaj pentru muschii spatelui

Asaza-te ca in imagine, cu zona lombara pozitionata deasupra rolei de masaj, in timp ce te rezemi pe coate. Pentru a te elibera de tensiunea musculara de la nivelul spatelui, balanseaza-te incet pe aceasta rola, asigurandu-te ca implici in exercitiu toata zona inferioara a spatelui.

 

tehnici de masaj sportiv

 

De asemenea, poti realiza acest exercitiu alaturand doua mingi de tenis, pe care le vei aseza de asemenea pe sol executand aceeasi miscare. Maseaza-ti spatele cu ajutorul mingilor, efectuand miscari ample, pe toata lungimea acestuia. Aplica mai multa presiune, in cazul in care ai nevoie sa masezi mai intens o anumita zona.

 

tehnici de masaj sportiv

 

5. Masajul talpilor

O alta tehnica foarte usoara de masaj sportiv pe care o poti realiza acasa este urmatoarea: asaza-ti o minge de tenis sub talpa. Poti sta fie asezat, fie in picioare. Tot ce trebuie sa faci este sa executi miscarea inainte-inapoi cu talpa deasupra mingii pana simti ca durerea dispare.

 

tehnici de masaj sportiv

 

Daca exista o zona mai afectata si simti ca trebuie sa insisti, atunci asaza-ti mingea sub acel punct si executa miscari mici in cercuri pentru a relaxa zona tensionata. Acest exercitiu este ideal pentru sportivii care alearga mult sau sunt nevoiti sa stea mult timp in picioare.

 

Speram ca aceste tehnici de masaj sportiv te vor ajuta sa scapi de durerile musculare asociate sportului cat mai rapid. Pentru si mai multa mobilitate, iti recomandam si exercitiile de stretching pe care le poti face la birou. Foloseste Perskindol Activ Gel ca adjuvant si bucura-te din nou de libertatea de miscare. De asemenea, vezi aici ce alimente te ajuta sa ameliorezi durerile musculare si afla 5 reguli pentru un antrenament eficient. Iti dorim multa sanatate!

 

27 august 2019 | Uncategorized | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*