menu close menu

Ameliorarea durerilor cervicale

 

proceduri pentru ameliorarea durerilor cervicale

 

Ameliorarea durerilor cervicale poate avea loc foarte rapid atat timp cat cunosti cauzele acestora si cateva proceduri pe care sa le aplici atunci cand durerile de ceafa si umeri nu iti dau pace.

 

Durerile cervicale pot aparea din mai multe cauze: fie o anumita activitate sau traumatism au afectat zona, fie exista afectiuni medicale care trebuie imediat investigate. De cele mai multe ori insa, durerile cervicale sunt provocate de activitati cotidiene.

 

Cea mai comuna cauza este implicarea prelungita a muschilor gatului, a tendoanelor, oaselor si articulatiilor in diferite activitati care pot avea drept consecinta suprasolicitarea musculara, entorsa cervicala, inflamatiile sau spasmul spasmele musculaturii cervicale.

 

Principalele activitati care au ca rezultat aparitia durerilor cervicale sunt:

 

• Mentinerea capului in pozitie aplecata pe o perioada lunga de timp.
• Dormitul intr-o pozitie necorespunzatoare sau pe o perna prea inalta.
• Executarea unor activitati fizice care implica zona superioara a coloanei.
• De multe ori, stresul sau oboseala pot contribui la aparitia acestor dureri.

 

Simptomele inflamatiei musculaturii cervicale sunt simplu de depistat, ele incluzand de cele mai multe ori o senzatie inconfortabila in zona dintre baza craniului si portiunea superioara a umerilor care creste odata cu miscarea. Mobilitatea de la nivelul gatului scade, iar de multe ori apar si durerile de cap sau cefaleea.

 

Pentru a evita aparitia acestor simptome este recomandat sa eviti pozitiile care tensioneaza zona cervicala, munca fizica, lipsa sau exagerarea antrenamentelor fizice.

 

Ameliorarea durerilor cervicale

 

1. Exercitii care amelioreaza durerea

Pentru a ameliora durerea din zona cervicala, iti recomandam o serie de exercitii care pun accentul tocmai pe musculatura gatului si a umerilor si pe care le poti face chiar acasa la tine. Fiind in natura lor exercitii de stretching, acestea te vor ajuta sa te eliberezi de tensiunea musculara acumulata in zona cervicala. Iata cateva exercitii:

 

• Apleaca-ti capul intr-o parte si trage-l usor cu mana pana cand simti o usoara eliberare a durerii. Repeta acest exercitiu si in partea cealalta pana cand simti ca durerea s-a ameliorat.

 

proceduri pentru ameliorarea durerilor cervicale

 

• Asaza-te in aceeasi pozitie ca in imaginea de mai jos si incearca sa iti ridici si sa iti incordezi partea superioara a spatelui (zona cervicala), impingandu-ti capul spre piept. Repeta aceasta miscare de 10 – 20 de ori pana cand simti o eliberare a tensiunii.

 

proceduri pentru ameliorarea durerilor cervicale

 

2. Scapa de durere la birou

In cele mai multe cazuri, durerea de spate si de umeri este cauzata de o pozitie defectuoasa la birou. Asadar, pentru ameliorarea durerilor cervicale, in primul rand este necesara asezarea intr-o pozitie corecta la birou si de aranjarea ergonomica a tuturor pieselor de mobilier si materialelor cu care lucrezi.

 

Evita aparitia durerilor de spate respectnd aceste reguli pentru o pozitie corecta la birou:

 

• Talpile trebuie sa atinga in totalitate podeaua.
• Genunchii si coatele trebuie sa fie indoite la 90º.
• Tine coatele cat mai natural si apropiate de corp.
• Tine umerii mereu relaxati.
• Pastreaza-ti spatele si gatul drepte.
• Ecranul computerului trebuie sa fie asezat la nivelul ochilor.

 

In plus pentru a evita aparitia durerilor de spate, de umeri sau de gat ti-am pregatit o serie de exercitii pe care le poti face chiar la birou. Vezi aici ce exercitii fizice recomandam celor care stau la birou toata ziua.

 

3. Prevenirea durerii prin adoptarea unei posturi corecte

De cele mai multe ori, o postura incorecta pune multa presiune pe coloana vertebrala, astfel luand nastere si durerile de ceafa si de umeri.
Pentru o coloana vertebrala sanatoasa, invata sa iti tii:

 

• spatele drept
• capul drept, fara sa indoi gatul inainte
• picioarele aliniate cu pozitia umerilor
• pieptul inainte
• genunchii drepti, nu curbati spre interior
• bazinul aliniat cu spatele

 

4. Masaj cu Perskindol Activ Gel

Scapa de durere rapid si eficient cu Perskindol Activ Gel. Aplica-l de 3 – 4 ori pe zi in zona cefei si a umerilor, direct pe piele, masand usor. Gelul actioneaza in doua faze, inducandu-ti o stare de incalzire, urmata de o senzatie placuta de racire care mascheaza durerea. Cele 7 uleiuri esentiale si mentolul din compozitie lucreaza impreuna pentru a-ti reda libertatea de miscare.

 

Speram ca sfaturile noastre privind ameliorarea durerilor cervicale ti-au fost de folos. Poti consulta aici cateva proceduri pentru ameliorarea durerilor reumatice, iar aici pentru ameliorarea durerilor de spate. Iti dorim multa sanatate si te incurajam sa adopti un stil de viata cat mai activ!

12 iulie 2019 | Actiune Perskindol Activ Gel, Recuperare, Sanatate | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*