menu close menu

Set de exercitii stretching de dimineata

exercitii stretching de dimineata

 

Set de exercitii stretching de dimineata, pentru un inceput energic si plin de dinamism al zilei. Pentru ca suntem constienti de efectele benefice ale miscarii, astazi iti prezentam cateva exercitii pe care sa le faci chiar in primele minute ale diminetii, dupa ce te-ai trezit.

 

Despre beneficiile stretching-ului ti-am mai vorbit si in acest articol, insa astazi vei invata cum sa executi corect cateva exercitii matinale care te vor ajuta sa scapi de senzatia de amorteala si durerile de spate, umeri sau incheieturi dupa o noapte de somn.

 

Beneficiile stretching-ului de dimineata sunt multiple, si printre acestea se numara:

 

• Punerea sangelui in miscare si oxigenarea organismului

 

• Iti ofera un plus de energie si te ajuta sa te trezesti mai usor

 

• Iti ofera un boost de incredere, avand un impact pozitiv asupra starii tale generale

 

 

Set de exercitii stretching de dimineata

 

 

1. Exercitiu pentru zona lombara

Un exercitiu foarte usor de executat si in acelasi timp foarte eficient pentru relaxarea zonei lombare.Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi pe marginea patului in pozitia sezut si sa te apleci deasupra genunchilor pana atingi podeaua cu mainile. Ramai in aceasta pozitie timp de 10 – 20 de secunde, in seturi de cate 5 repetari. Acum bucura-te din nou de senzatia de relaxare a spatelui!

 

2. Exercitiu pentru gat

 

Aflandu-te in aceeasi pozitie, pe marginea patului, cu spatele drept, executa o miscare de rotatie a capului din dreapta spre stanga, si invers, de 15 ori, cu urechile cat mai apropiate de umeri.

 

De asemenea, un alt exercitiu pentru gat implica si mainile, astfel ca iti vei trage capul spre fiecare umar cu ajutorul mainii din partea respectiva, pana cand iti vei simti gatul relaxat complet.

 

3. Exercitiu pentru umeri

 

Ramanand in continuare in pozitia sezut, pe marginea patului, vei executa un exercitiu foarte simplu pentru relaxarea muschilor umerilor. Astfel, ridica-ti coatele in spatele capului si trage de fiecare cot cu cealalta mana, in directia opusa, cat de mult iti permite flexibilitatea. Executa acest exercitiu pentru ambele brate, cate 15 secunde pentru fiecare.

 

Un alt exercitiu foarte eficient pentru relaxarea umerilor este si acesta: impreuneaza-ti degetele de la ambele maini si ridica-le cat de mult posibil spre cer, impingand palmele cat mai sus. Pentru o senzatie de relaxare si mai intensa, ridica-ti si privirea odata cu mainile. Ramai in aceasta pozitie pentru 20 de secunde.

 

4. Exercitiu pentru picioare

 

Rutina ta de exercitii de stretching de dimineata se apropie de final cu acest exercitiu de stretching pentru picioare. In aceasta situatie vei fi nevoit sa te ridici in picioare si sa te sprijini cu ajutorul unui perete sau scaun, pentru a-ti mentine echilibrul mai usor. Astfel, pe rand, iti vei prinde fiecare glezna cu ajutorul unei maini si o vei trage pe cat de mult posibil in spate, spre fesieri. In acest mod, vei reusi sa iti relaxezi genunchii, dar si coapsele. Repeta acest exercitiu de 3 ori.

 

Un alt exercitiu foarte eficient este si acesta: stand in pozitie sezut, indoaie-ti un genunchi, iar glezna sprijin-o de genunchiul celuilalt picior. Impinge, pe cat de mult posibil, genunchiul indoit in jos. Acest exercitiu, vei vedea si tu, iti va relaxa zona feselor.

 

Acestea au fost cateva exercitii stretching de dimineata foarte eficiente si usor de executat, care sa te ajute sa iti incepi ziua plin de energie. In cazul in care resimti dureri musculare sau articulare care nu dispar nici dupa execitiile de stretching, apeleaza cu incredere la Perskindol Activ Gel.

Ai grija de tine si nu uita sa incepi fiecare dimineata cu zambetul pe buze!

 

23 decembrie 2019 | Actiune Perskindol Activ Gel, Sanatate, Sfaturi, Sport, Uncategorized | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*