menu close menu

Exercitii de stretching pentru spate

Exercitii de stretching pentru spate

In ultimul timp, tot mai multe persoane se confrunta cu durerile de spate. Acest lucru se datoreaza in mare parte orelor petrecute pe scaun, atat in cazul celor care lucreaza de acasa, cat si in cazul celor care isi desfasoara activitatea de la birou.

 

Daca esti in cautarea unei solutii care sa iti rezolve instant problema, foloseste Perskindol, gelul antiinflamator cu actiune dubla care te va ajuta in ameliorarea durerilor de spate.

Vezi aici detalii despre produs si aici farmaciile din apropierea ta, da unde poate fi achizitionat!

 

Pentru a combate pe termen lung durerile aparute, noi iti recomandam sa iti formezi un obicei de a practica zilnic exercitii de stretching pentru spate.

 

Astfel, previi din timp eventualele probleme care pot sa apara.

 

 

Exercitii de stretching pentru spate

 

 

Exercitiul 1

 

 

Sprijina-ti spatele de un perete, cu picioarele usor departate si genunchii indoiti la 45°.

Incearca sa ramai cam 5 secunde in aceasta pozitie, apoi revino la cea initiala. Este important sa iti mentii spatele drept pe tot parcursul exercitiului, repetand miscarea de cel putin 10 ori, dimineata si seara.

 

 

Exercitiul 2

 

 

Al doilea exercitiu presupune sprijinirea pe palme si pe genunchi. Pozitia este asemanatoare cu cea pentru flotari, insa de data aceasta vei avea ambele picioare indoite si genunchii asezati pe podea. Este important ca intre maini si picioare sa nu existe prea multa distanta, fiindca pentru a da randament, exercitiul trebuie sa fie confortabil.

Dupa ce te-ai asezat in aceasta pozitie, inspira adanc, arcuindu-ti spatele.

In momentul in care ajungi cu spatele cat de sus poti, mentine pozitia pentru cateva secunde, iar apoi respira treptat, apropiindu-te de sol.

Pastreaza pozitia tot cateva secunde, iar apoi revino la cea initiala.

Poti repeta acest exercitiu de 5-10 ori.

 

Exercitiul 3

 

Asaza-te  pe spate cu genunchii indoiti, in timp ce talpile iti sunt pe podea, iar bratele pe langa corp.

Fara sa iti arcuiesti spatele, ridica-ti usor soldurile astfel incat sa se formeze o linie dreapta de la umeri la genunchi, mentinand pozitia pentru 5 secunde.

 

Exercitiul 4

 

In timp ce stai pe spate cu genunchii indoiti, pune glezna stanga peste genunchiul drept si trage usor de genunchi cu palmele inspre piept, astfel incat sa simti o presiune mica la nivelul spatelui.

Incearca sa ramai in aceasta pozitie timp de 20 de secunde, apoi revino in pozitia initiala si repeta miscarea de 5 ori pe fiecare picior in parte.

 

 

Formeaza-ti un obicei zilnic pentru un stil de viata sanatos

 

Nu iti neglija starea de sanatate.

Chiar daca problemele pe care le intampini nu par foarte grave, tine cont de faptul ca este mai usor sa previi decat sa tratezi.

Astfel, inca de la primele semne de durere de spate, este important sa iti formezi un obicei din a face exercitii, care nu ia mai mult de cateva minute in fiecare zi.

Nu uita sa folosesti Perskindol, gelul antiinfamator cu actiune dubla care ajuta instant la ameliorarea durerilor de spate.

 

Vezi aici farmaciile din apropierea ta, de unde poate fi achizitionat!

 

Citeste mai multe detalii despre produs!

 

Viziteaza-ne pagina de Facebook!

8 iulie 2021 | Dureri de spate, Sanatate, Sfaturi, Sport | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*