menu close menu

Exercitii fizice usoare de introdus in rutina zilnica

Exercitii fizice usoare de introdus in rutina zilnica

 

Pentru ca una dintre prioritatile noastre principale ar trebui sa fie calitatea stilului de viata, iti propunem o serie de exercitii fizice usoare, perfecte pentru o rutina zilnica activa.

 

Perskindol iti e aliat impotriva intinderilor si febrei musculare. Mai multe detalii despre produs chiar aici!

 

Incalzirea muschilor

 

Incepe mereu prin incalzirea usoara a partii superioare a corpului, prin miscari ale capului, gatului, rotiri ale bratelor si trunchiului.

 

Pentru incalzirea muschilor fesieri si abdominali, incearca sa atingi cu mainile varfurile degetelor de la picioare.

 

Mai poti opta pentru saritul corzii sau exercitii cardio pentru incalzire.

 

Genuflexiuni

 

Un exercitiu de baza pentru orice antrenament, indiferent de dificultate sunt genuflexiunile. Te sfatuim sa acorzi mai multa atentie executarii corecte decat numarului de serii.

 

Pentru o genuflexiune executata corect trebuie respectati urmatorii pasi:

 

  • picioarele sunt departate la nivelul umerilor
  • genunchii sunt in linie cu degetele de la picioare
  • abdomenul este incordat
  • spatele este drept mentinand curbura lombara normala
  • calcaiele raman lipite de podea pe toata durata exercitiului

 

 

 

Fandari frontale

 

Un exercitiu care implica muschii coapselor, feselor si gambelor sunt fandarile, iar pentru a avea efect, te sfatuim sa iti mentii privirea indreptata inainte.

 

Apoi, trebuie sa pasesti astfel incat coapsa si gamba piciorului din fata sa formeze un unghi de 90 de grade, in timp ce calcaiul piciorului din fata ramane lipit de podea atunci cand ridici corpul.

 

 

 

Plank

 

Un exercitiu potrivit pentru cei care au probleme cu coloana vertebrala si nu pot executa clasicele exercitii pentru abdomen este plank-ul.

 

Este foarte important ca abdomenul sa fie incordat, iar corpul mentinut drept de la calcaie pana la cap, intr-o pozitie rigida.

 

Coatele trebuie sa fie pozitionate direct sub umeri, in timp ce bratul si antebratul formeaza un unghi de 90 de grade.

 

 

 

Sarituri pe loc

 

Sariturile de pe loc sunt un exercitiu simplu, insa cu beneficii multiple. Pe langa faptul ca ajuta la intarirea musculaturii, contribuie mult la arderea caloriilor.

 

Poti incepe cu cateva sarituri mici, apoi iti poti intinde larg bratele pentru o saritura mai inalta.

 

Este important de retinut faptul ca pana si un numar redus de sarituri va face o diferenta in timp, daca acestea sunt executate zilnic.

 

 

 

Plansa laterala

 

O alta varianta a acestui exercitiu este plansa laterala.

 

Pentru o executie corecta, incepe din pozitia intins pe partea dreapta, cu antebratul sub nivelul umarului, corpul ridicat si picioarele intinse, avand talpile una peste alta.

 

Este important sa iti mentii corpul drept, cu abdomenul incordat si mana stanga asezata pe sold.

 

 

 

Sfaturi utile pentru exercitii fizice usoare

 

Nu uita sa te hidratezi

 

Chiar daca iti propui o serie de exercitii fizice usoare, este necesar sa te hidratezi.

 

Ai grija ca aceasta actiune sa fie una continua, adica atat inainte sa depui efort, cat si in timpul exercitiilor si dupa.

 

Asculta melodii ritmate

 

Daca te ajuta, incearca sa asculti melodii care iti transmit o stare de bine si te motiveaza sa depui efort fizic in continuare.

 

Daca esti o persoana care simte in permanenta ca nu vrea sa piarda timpul, poti asculta podcast-uri in timp ce faci sport. Astfel, vei invata o multime de lucruri noi, in acelasi timp.

 

Introdu in rutina ta zilnica exercitii fizice usoare – Perskindol te sustine!

 

Perskindol, gelul antiinflamator cu efect in ameliorarea durerilor musculare si articulare sustine activitatea fizica si stilul de viata sanatos!

 

Afla mai multe despre produs chiar aici!

 

Vezi farmaciile din apropierea ta, de unde poate fi achizitionat!

 

14 iunie 2021 | Sfaturi, Sport | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*