menu close menu

Sporturi de primavara • Antreneaza-te cu Perskindol!

 

Sporturi de primavara • Antreneaza-te cu Perskindol!

 

Daca esti un pasionat al sportului, atunci probabil ca abia astepti primavara, pentru toate activitatile pe care le poti derula in timpul liber. Desi in anotimpul rece exista posibilitatea de a practica sport acasa, temperaturile scazute si disconfortul aleilor sau terenurilor inzapezite pot sa te impiedice din a practica unele sporturi pe care le indragesti.

 

Acum, pe masura ce se apropie luna martie, iti prezentam cateva sporturi de primavara pentru care poti opta in curand.

 

Vremea mai calda, ziua mai lunga sau mirosul placut al florilor pot sa fie motivele pe care le asteptai pentru a iesi afara si a practica mai mult sport in aer liber. Mai mult, in aceasta perioada, este bine sa faci sport pentru a combate astenia de primavara si a compensa pentru perioada de repaus avuta pe timpul iernii.

 

De ce este bine sa practici sport?

 

Specialistii recomanda cu fiecare ocazie miscarea regulata, deoarece sportul are efecte extrem de benefice asupra corpului si mintii tale.

Iti imbunatateste circulatia sangelui, efortul regulat ducand la scaderea  colesterolului din sange, iar vasele de sange devin mai elastice. De asemenea, sistemul tau muscular si osos se va dezvolta, micsorand riscul de a avea dureri musculare sau articulare pe viitor.

 

Este bine cunoscut faptul ca sportul are efecte beneficii si asupra psihicului uman. Pe langa faptul ca efortul fizic face ca in creierul nostru sa fie secretata endorfina, anumite sporturi te pot relaxa, generand o stare generala de bine. Daca esti o persoana activa, acest lucru va avea, fara indoiala, efect asupra sanatatii si aspectului tau fizic.

 

Pentru ce sporturi poti opta odata cu inceputul primaverii?

 

Mersul in ritm alert sau alergatul

 

 La inceput poate sa fie greu sa iti gasesti energia necesara pentru a alerga in fiecare zi, dar este un efort care iti va aduce satisfactii. Alergatul sau plimbarea regulata este un sport care necesita o auto-disciplina, lucru care te poate ajuta mult pe plan personal. O organizare buna a timpului si disciplina interioara sunt calitati care sunt apreciate atat la locul de munca, cat si in viata ta personala.

 

 Este un sport care se poate practica intr-o sala de fitness, insa noi iti recomandam sa profiti de vremea placuta pe care o aduce noul anotimp. O plimbare sau alergatul in aer liber nu se compara cu a face exercitii cardio la sala, pentru simplul fapt ca aerul proaspat si cadrul natural te vor ajuta mai mult sa te detasezi de stresul cotidian.

 De asemenea, alergatul in aer liber te ajuta pe termen lung in a-ti antrena memoria.

 

 

 Fotbalul

 

Daca esti o persoana sociabila si iti place sa petreci timp cu prietenii, atunci s-ar putea sa te incante faptul ca odata cu inceputul primaverii ai posibilitatea de a practica din nou fotbal in aer liber. Imbinand munca in echipa cu atentia si coordonarea, acest sport este o activitate distractiva, care te poate scapa de mult stres acumulat, dar si de multe calorii. Iata cateva dintre beneficiile mai detaliate ale fotbalului:

 

  creste capacitatea aeroba si sanatatea cardiovasculara

  scade grasimea corporala si imbunatateste tonusul muscular

  construieste forta, flexibilitatea si rezistenta

  creste puterea musculara si osoasa

 

Desi beneficiile sunt multiple, trebuie sa ai grija la riscul de a te accidenta. Efortul crescut din cadrul acestei activitati poate duce la luxatii de articulatie sau febra musculara. Tocmai de aceea, trebuie sa ai grija sa ai mereu la tine un produs care sa te poata ajuta cu durerile musculare sau articulare, cum e Perskindol.

 

Inotul

 

Inotul este unul dintre cele mai complexe sporturi din punct de vedere al dezvoltarii corpului. Practicand inot, iti antrenezi aproape toate grupele de muschi, dezvoltandu-ti respiratia.

Este un sport foarte potrivit pentru persoanele care sufera de afectiuni ale coloanei, astm sau scleroza, dar si pentru cei care vor doar sa arda mai multe calorii sau sa aiba un tonus muscular mai bun.

 

 Mersul cu bicicleta

 

 Mersul cu bicicleta este clar pentru tine daca iti place sa vezi lucruri noi si sa explorezi. Beneficiile sunt asemănătoare alergatului, dar avantajul principal pe care acest sport il aduce este utilitatea: daca vrei sa calatoresti si cauti un mod economic pentru a face asta.

 

Alte sporturi pentru care poti opta odata cu inceperea primaverii, chiar daca nu le-ai mai practicat pana acum, sunt dansul si tenisul. Desi sunt sporturi care nu sunt atat de populare si necesita multa pregatire, merita incercate pentru a descoperi mai bine ceea ce te incanta. Fiecare sport, indiferent de care iti e pe plac, te ajuta sa-ti construiesti corpul pe care ti-l doresti.

 

Cum poti practica sporturi de primavara in siguranta?

 

 

Situatiile neplacute pot aparea la tot pasul si fara vreun avertisment. Pe langa accidentele pe care le poti preveni respectand normele de siguranta ale sportului respectiv, este bine sa ai la tine un tub de  Perskindol, pentru a scapa de durerile musculare si de articulatii care pot aparea in urma efortului prelungit.

 

Actiunea dubla a Perskindol te va ajuta sa ameliorezi inflamatia in cazul in care vei avea dureri din cauza miscarii, dar iti va  imbunatati, in acelasi timp, circulatia. Este un produs care se foloseste rapid si usor, care se poate aplica peste zona afectata, actiunea fiind aproape imediata.

 

 Sporturile de primavara pentru care poti opta din luna martie te asteapta. Alege sa te antrenezi cu Perskindol!

 

19 februarie 2021 | Sfaturi, Sport | 0

Lasa un comentariu

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*